Fred...
Forum > Harry Potter > Fred...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MysanMuffin
Elev |
Gick nyss igenom mina chokladgrodekort och började gråta då jag läste om Fred, därför vill jag göra en sorts minnestråd till honom.
Vad är det roligaste med honom tycker du? Hur minns du honom mest? När fick han dig att skratta? HÄR HEDRAR VI FRED WEASLEY "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 29 sep, 2012 11:22 |
Forum > Harry Potter > Fred...
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen