Störande uttal.
Forum > Harry Potter > Störande uttal.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter och lyssnar på sån där hörbok av den första boken. Han som läser sitter och kallar Hermione för ''Härmijånäh'' haha. Någon av er som stör sig på någon som uttalar något HPnamn fel?
13 feb, 2011 20:48 |
|
Oskan
Elev |
Hufflepuff är ändå värst! Därför är det bäst att lyssna på engelska, bara för det så lyssnar jag på tyska istället! ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 13 feb, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Jaa det är också vidrigt uttalat, men tycker ändå Härmijånäh är värst ._.
Haha ska nog ladda ned på engelska istället faktiskt 13 feb, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Åh gud ja ._.
13 feb, 2011 21:19 |
|
leumas vän
Elev |
13 feb, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Haha jaa x)
13 feb, 2011 21:25 |
|
soratanaka
Elev |
Majoriteten, om inte allt, har ju vidrigt uttal i svenska HP.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 feb, 2011 07:19 |
|
Borttagen
|
Jaa, men jag undrade mer om det var något som folk störde sig på extra mycket
14 feb, 2011 07:28 |
|
soratanaka
Elev |
^ Har varken lyssnat på ljudbok eller dubbning på ett tag, så är lite småosäker på hur det är i bådadera. Men min mor uttalar saker jäkligt irriterande, exempelvis "Dra-ko", "Ha-grid", "Hog-varts" och så.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 feb, 2011 07:35 |
|
Borttagen
|
Haha det gjorde min mamma också när hon lästa för mig när jag var liten x)
Men efter fimen kom ut har hon blivit bättre Han som läser säger ''mallFOY'' x) 14 feb, 2011 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen