Sortera sina chokladgrodekort?
Forum > Mugglarportalen > Sortera sina chokladgrodekort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anch0r
Elev |
Hallojsan!
Jag vet inte om det är någon som nämnt eller tagit upp detta tidigare, men jag tycker man borde kunna sortera sina chokladgrodekort. Så man själv kan få lägga ihop dem i olika högar och lägga dem som matchar varandra bredvid varandra. Som till exempel tvillingarna Weasley, jag har båda, men jag stör mig på att dem inte ligger bredvid varandra! Skulle även vilja sortera ihop alla Hogwars-lärare bredvid varandra... Någon som håller med? www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
26 sep, 2012 16:44 |
|
Savi
Elev |
Skulle kanske vara kul men ser ingen "viktig" funktion med det hela.
Jag menar, det finns säkert andra saker som är viktigare
26 sep, 2012 17:12 |
|
Anch0r
Elev |
Jo jo, det är klart att det finns andra saker som är viktigare! Tänkte att det bara vore mer kul att ha sina kort då! Man känner sig mer som en samlare då
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
26 sep, 2012 17:17 |
|
Hermione6
Elev |
Jag håller med dig. Men det finns ju viktigare saker ma kan tänka på som man kan ta före. Vist det är en jättebra tanke som man kan förbättra också.
"Du köper kärlek säljer hat" 26 sep, 2012 18:22 |
|
Alfrida
Elev |
Ja jag tycker också det vore en kul funktion, men det finns som sagt viktigare saker att fixa
hogwartsforever!!t 26 sep, 2012 18:46 |
|
Tamburlaine
Elev |
11 okt, 2012 11:21 |
|
Anch0r
Elev |
Skrivet av Tamburlaine: Random, men jag tänkte på samma sak just igår kväll x) Fräsigt! Då är det inte bara jag som tänker på det www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
11 okt, 2012 11:24 |
|
A.k
Elev |
Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 11 okt, 2012 12:20 |
|
Anch0r
Elev |
Skrivet av A.k: Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley. Så man inte ska behöva bläddra bland dem korten man har menar du? www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
11 okt, 2012 14:15 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Anch0r: Skrivet av A.k: Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley. Så man inte ska behöva bläddra bland dem korten man har menar du? Exakt, om jag undrar om du har ett kort så kan jag söka så dyker de upp! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 11 okt, 2012 16:43 |
Forum > Mugglarportalen > Sortera sina chokladgrodekort?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen