Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry och Hermiones kyss

Forum > Harry Potter > Harry och Hermiones kyss

Användare Inlägg
MysanMuffin
Elev

Avatar


Bara jag som tycker att den ser "hetare" ut än Ron och Hermiones? Som om de typ njöt utav det?

Haha kom upp för mig bara sådär nu!!

"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907

23 sep, 2012 22:09

Borttagen

Avatar


Jo, men det är väl det som är meningen? Det ska ju dyka upp det som skulle såra Ron mest.

23 sep, 2012 22:23

Anch0r
Elev

Avatar


Fast jag skulle ju då vilja tycka att Ron skulle anstränga sig lite mer för att motbevisa den "falska" kyssen mellan Hermione och Harry?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Fitems%2Fduck.png www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!

23 sep, 2012 23:27

Borttagen

Avatar


Tycker Harry och Hermiones kyss är mer "bara sex" medan Ron och Hermiones kyss är mer försiktig och "I love you" Vilket gör båda kyssarna helt perfekta för sina respektive sammanhang ^^

24 sep, 2012 09:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anch0r:
Fast jag skulle ju då vilja tycka att Ron skulle anstränga sig lite mer för att motbevisa den "falska" kyssen mellan Hermione och Harry?


Alltså det var ju inte riktigt "jag vill ha dig här och nu i hemligheternas kammare", utan mer "jag älskar dig och vill att du ska veta det utifall att vi dör".

24 sep, 2012 10:59

MystiqueRed
Elev

Avatar


Haha, har också tänkt på det.. dock föredrar jag Ron och Hermiones kyss då den var mer spontan... dock får man ju inte se något då de har huvudena i vägen

24 sep, 2012 11:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av MystiqueRed:
Haha, har också tänkt på det.. dock föredrar jag Ron och Hermiones kyss då den var mer spontan... dock får man ju inte se något då de har huvudena i vägen


*Saralie frustar av skratt genom näsan* Jag har faktiskt inte tänkt på det förut... *Rynkar pannan och tänker tillbaka* Men alltså... Vet inte men jag hade aldrig kunnat tänka mig Harry och Hermione, så det blir liksom... "Ehh va?" för mig. xD Gud vad jag är rörig på måndagar. ._.

24 sep, 2012 12:27

lisa311
Elev

Avatar


Haha aa...

Don't Worry, Be Happy

24 sep, 2012 18:09

Forum > Harry Potter > Harry och Hermiones kyss

Du får inte svara på den här tråden.