Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


SPOILER WARNING.



Rösta på någon av dessa;
((jag sätter en ''pinne'' bakom alternativet för varje röst))

EDIT: Hade glömt lägga till Fred och Remus/Tonks död sorry eheh...

Snapes minnen: IIII

Uppståndelsestenscenen:

Dobbys död: IIIIIIIIIIII

Sirius död:

Lavenders död:

Hedwigs död:

Epilogen:

Scenen på Malfoy Manor:

Dumbledores död: I

Harrys ''död'' (det vill säga när alla tror att han är död

Monsterögats död: I

Hemligheternas kammare - Ron och Hermiones kyss: I

Vid behov-rummet - Harry och Ginnys kyss:
Cedrics död:

När Harry ''ska dö'' i Hemligheternas kammare:

Slutet på trean (när Harry och Hermione räddat Sirius

Freds död: II

Remus/Tonks död: I




Gjorde detta testet på min HP-facebooksida, och Dobbys död vann. Sen kom Snapes minnen.
Sirius död delade tredjeplats med Freds död, Hedwigs död delade fjärdeplats med epilogen, och Remus & Tonks död delade femteplats med Uppståndelsestenen. Dumbledores död fick inga röster.
((Hade bara de alternativen då))


Hursomhelst, vad tycker ni?
Motivera gärna ert val också!

23 sep, 2012 21:43

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-24 kl. 19:22
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


Monsterögata!

23 sep, 2012 21:45

bullen289
Elev

Avatar


Dobbys död!!!! Dobby forever ♥

23 sep, 2012 21:48

Anch0r
Elev

Avatar


Dobbys död! Sorgligaste ever! Gråter floder hur många gånger jag än ser det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Fitems%2Fduck.png www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!

23 sep, 2012 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anch0r:
Dobbys död! Sorgligaste ever! Gråter floder hur många gånger jag än ser det!


Den är ju inte ens en människa..

23 sep, 2012 22:18

Anch0r
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anch0r:
Dobbys död! Sorgligaste ever! Gråter floder hur många gånger jag än ser det!


Den är ju inte ens en människa..


Ni mugglare kan omöjligt förstå det starka band som kan bildas till magiska varelser.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Fitems%2Fduck.png www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!

23 sep, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anch0r:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anch0r:
Dobbys död! Sorgligaste ever! Gråter floder hur många gånger jag än ser det!


Den är ju inte ens en människa..


Ni mugglare kan omöjligt förstå det starka band som kan bildas till magiska varelser.


Tss.. Dobby gjorde inte ens sin plikt som Husalf..

23 sep, 2012 23:16

ellisnoris
Elev

Avatar


dobby och dumbledore dödsfall är sorgligast enligt mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.wikia.com%2Fharrypotter%2Fimages%2Ff%2Ff4%2FLumos_Maxima.gif

24 sep, 2012 00:11

Stella
Elev

Avatar


Helt klart Dobbys död...

Endless, Nameless

24 sep, 2012 00:19

Perv123
Elev

Avatar

+1


Snapes Minnen

24 sep, 2012 02:03

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?

Du får inte svara på den här tråden.