Prefekt?
Forum > Mugglarportalen > Prefekt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irma Pince
Elev |
hej jag undrar hur man blir prefekt/lärare?
och vad det innebär? skulle bli jätte glad för svar! Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 22 sep, 2012 20:26 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Svar på dina frågor finns i biblioteket på avdelningen staff: http://www.mugglarportalen.se/#library.php?show=staff
Är det svar på dina frågor?
22 sep, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Nu är inte jag riktigt någon expert men jag vet en del om det
Perfekt är när man t.e.x varit medlem på sidan väldigt länge och Li eller Erfa tycker att dom kan få hjälpa till lite på sidan. Prefekterna kan sedan ändra rubriker,flytta trådar till andra forum delar o.s.v. Lärare tror jag unge fär samma sak. 22 sep, 2012 20:50 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Erfa och Li bestämmer vilka som ska bli prefekt. Det lönar sig alltså inte att be om att få bli det eller så. ^^
De väljer någon som är aktiv på sidan och har varit här länge. Känner till reglerna och hur det fungerar osv. XD En prefekt tar bort spam, Låser, flyttar och döper om trådar. och hjälper folk. ^^ Lärare skickar ut varningar kan se folks information och en massa annat utöver det prefekterna kan. ^^ 22 sep, 2012 21:11 |
|
Hotissue
Elev |
Precis som föregående talare så är det lärarna + rektorn som bestämmer vilka som blir prefekter
Förutom det som alla andra har nämnt så försöker vi se till så att reglerna följs och att sidan är så trivsam som möjligt Låser tråden eftersom att frågan är besvarad
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
22 sep, 2012 23:08 |
Forum > Mugglarportalen > Prefekt?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen