Nitton år senare [SV]
Forum > Fanfiction > Nitton år senare [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Jag gjorde en ff "Nineteen years later" på engelska, men nu raderade jag den och skapar den på svenska i stället.
Den kan verka ointressant, men vi kommer följa både Albus, Lilys, och James första år på Hogwarts. Jag hoppas ni ger den här en chans, även fast den kan verka jättetråkig! Titel: Nitton år senare Språk: Svenska Rating: Det beror på vad man själv tycker att man klarar av. Färdigskriven?: Nej Antal kapitel hittills: 0 Handling: Som jag redan har berättat så kommer vi få följa båda Albus, Lilys, och James första år på Hogwarts. Det är "generation 2", när andra trollkarlskriget är utfört och Harry och Ginny fått barn. Hoppas ni vill läsa! ♥ ![]()
22 sep, 2012 16:42 |
|
Twiie
Elev |
Läser.
Men som det låter på dig är de tre syskonen lika gamla, eftersom du med en fic ska följa Albus, Lilys och James första år på Hogwarts ? Förstår inte riktigt...
22 sep, 2012 16:50 |
|
MissBellatrix
Elev |
verkar jättebra! skriv vidare!!! ;D
Hey there. You come here often? 22 sep, 2012 17:17 |
|
Emma Granger
Elev |
TJOHO!
Kom igen skriv! Trött tjej <333 22 sep, 2012 18:16 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Twiie: Läser. Men som det låter på dig är de tre syskonen lika gamla, eftersom du med en fic ska följa Albus, Lilys och James första år på Hogwarts ? Förstår inte riktigt... Jag förstod att man kunde tolka det så. ~Kapitel 1 James "Vår stora pojke", sa Ginny och kramade om James. "Mamma", sa James otåligt, men det skymtade ett litet stolt flin på hans läppar. "Nu är ni avundsjuka, va?" "James, sluta", sa Harry som höll Albus i handen, och Ginny höll Lily. "Tåget går snart", sa Ginny medan Harry kramade farväl en sista gång. "Det är bäst att du börjar göra dig redo." Just när alla elever skulle på tåget tittade James upp mot sin pappa. "Jag hamnar inte i Slytherin." Harry log, och Ginny gjorde tecken åt James att gå på tåget, och leende småsprang han mot tåget med sin koffert, hoppade ombord och letade efter en kupé. Många kupéer var fulla, men tillslut hittade han en kupé där en pojke som verkade vara i hans ålder satt. Han sköt upp dörren. "Är det okej att jag sitter här?" Pojken nickade. James gick och satte sig mittemot honom. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Okej, det blev väldigt kort men det var en liten del av första kapitlet, som ett litet smakprov. ![]()
23 sep, 2012 10:44 |
|
Emma Granger
Elev |
Jätte bra!
Trött tjej <333 23 sep, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
super bra
23 sep, 2012 11:25 |
|
tjejigadia
Elev |
23 sep, 2012 12:34 |
|
Twiie
Elev |
23 sep, 2012 12:59 |
|
Clara Darkin
Elev |
23 sep, 2012 13:43 |
Forum > Fanfiction > Nitton år senare [SV]
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen