Just smile-Drarry
Forum > Fanfiction > Just smile-Drarry
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Destiny Hope
Elev |
Titel:Just Smile-Drarry
Ålder: Jag tycker helst att det är för folk över 12 men dom som vill kan läsa den Handling: Dracos nya flickvänn Elina och Harrys Saga känner varandra väl. Dom bestämmer sig för att gå på dubbeldejt. Problemet är att Draco och Harry avskyr varandra. Draco och Harry är för det mesta med sina flickvänner som alltid brukar träffas. Draco och Harry bli vänner.. Kanske mer än vänner? Drarry kommer lite senare i ff:en Men ska jag börja? JAG ÄR EMOT MOBBNING, UTFRYSTNING, DISKRIMINERING OCH KRÄNKING 22 sep, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Bara att börja! :]
22 sep, 2012 15:34 |
|
Destiny Hope
Elev |
Här kommer ett kapitel.. Jag hoppas ni gillar det ^^PS! Inget är typ som det ska vara.. Inget är typ sant. Jag hat hittat på lite ;3
Elina kysser sin pojkvänn på kinden. "Du är bäst Draco" viskar hon i hans öra. Draco ler svagt och kramar om sin flickvänn. "Nej du är" säger han. Elina ler och kysser Draco på munnen. "Vi syns sen" Säger hon och försvinner bort. Draco står kvar ett tag innan han går åt ett annat håll. ~ "Hejdå älskling" säger Harry till Saga. Saga omfamnar honom och kysser honom en lång stund. "Jag kommer tillbaka de vet du" säger Saga med händerna på Harry's axlar. "Jaa" säger Harry och släpper iväg henne. ~ "Saga! Här borta!" ropar Elina. Hon vinkar vilt med armarna. Saga ler glatt och skuttar fram till henne. "Hej!" säger hon. Elina ler som svar. "hur är det med Harry?" frågar Elina Saga. Saga rycker på axlarna. "Bara bra!du och Draco då?" Frågar Saga nyfiket. "Han är underbar!" ler Elina. JAG ÄR EMOT MOBBNING, UTFRYSTNING, DISKRIMINERING OCH KRÄNKING 22 sep, 2012 15:47 |
|
MissBellatrix
Elev |
jättebra! ;D
Hey there. You come here often? 22 sep, 2012 17:23 |
|
Destiny Hope
Elev |
Eftersom att jag inte fått några mera läsare så skriver jag ändå ett kapitel
"Elina vi kan ordna en sån där dubbeldejt!" Säger Saga förtjust. Elina strålar av glädje. "Jaaa! Thats would be awsome!" Säger Elina åt hennes idé. Dom planerar lite om dubbeldejten innan dom beger sig till sina pojkvänner. ~ "Jag och Elina har fixat en dubbeldejt" Säger Saga och kysser Harry mjukt. Harry kysser henne ivrigt. "Vad kul" Säger Harry nyfiket och undrar vem Elinas kille är. Plötsligt börjar Sagas kalla händer att åka omkring som ormar under hans tröja. Harry ler stort och låter hans ena hand åka in under hennes tröja. Dom kysser varandra ivrigt. Efter en stund övergår dom till hångel.. ~ Draco stönar när Elina sitter grensle över honom. "Det ska bli så himla kul med dubbeldejten snygging" Säger hon och kysser honom. Draco ler ansträngt. "Ja det ska bli kul" Säger han och håller sin hand om hennes hals. "Nu vill jag tillbringa tid med dig" Säger han sen. ~ Harry knäpper sina byxor och fixar till sitt hår. Saga sätter på sig sin tröja och fnissar tyst. "Det var fantastiskt!" Stönar hon och ler glatt. "Det där vill jag göra om" Säger hon sen och smeker Harrys hals. JAG ÄR EMOT MOBBNING, UTFRYSTNING, DISKRIMINERING OCH KRÄNKING 23 sep, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
bevakar
24 sep, 2012 19:28 |
|
Destiny Hope
Elev |
Någon mera?
JAG ÄR EMOT MOBBNING, UTFRYSTNING, DISKRIMINERING OCH KRÄNKING 29 sep, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
skriv mer
1 okt, 2012 10:35 |
|
Destiny Hope
Elev |
"Dom ska komma när som helst" Säger Saga till Harry. En svart hårig flicka kommer inom Harrys synhåll. Flickan håller... Draco i handen. Han är iallfall glad att det inte är dom som dom ska träffa. Draco tittar mordiskt på Harry. Flickan och Draco stannar. Flickan skakar Sagas hand. Flickan är Elina.
~ Draco kan inte tro sina ögon. Saga.. Elinas kompis är ihop med Harry. "Draco" Säger Harry stelt. "Harry" Säger Draco. ~ "Känner ni varandra?" Frågar Saga och ler förväntansfullt mot Elina. "hrm.." Grymtar Draco. JAG ÄR EMOT MOBBNING, UTFRYSTNING, DISKRIMINERING OCH KRÄNKING 28 okt, 2012 09:28 |
Forum > Fanfiction > Just smile-Drarry
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen