HP-mys
Forum > Harry Potter > HP-mys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Imorgon kväll ska jag och min lilla syster träffa varandra. Det var evigheter sen. Jag ska överaska henne med en Harry potter mys- kväll.
Vi ska se Ps och äta chips. Hon kommer även få en docka (inget hp-aktigt Har ni nått tips på vad jag kan göra mer??? 20 sep, 2012 16:39 |
|
lusianna
Elev |
nej jag har inga andra bra förslag men vad roligt
Lusianna 20 sep, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Måla ärr och glasögon på varandra! Hur gammal är hon förresten?
21 sep, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Gud vad kul och mysigt det låter! ♥
Ni kanske kan lyxa till det med HP relaterade snacks som jellebönor (jag vet inte hur man stavar det...). De kanske inte har alla smaker men det är ju ändå något. ____________________________________________ Pigfarts is real! 21 sep, 2012 12:52 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra ide!Måla ärr och glasögon på varandra! Hur gammal är hon förresten? 8 år är hon. Skrivet av Borttagen: Jag har redan köpt det Gud vad kul och mysigt det låter! ♥ Ni kanske kan lyxa till det med HP relaterade snacks som jellebönor (jag vet inte hur man stavar det...). De kanske inte har alla smaker men det är ju ändå något. 21 sep, 2012 16:17 |
|
me.
Elev |
Låter super mysigt ♥♥ ni kan ju lyssna på lite wrock
21 sep, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Jag ska nog också ha HP-mys ikväll
21 sep, 2012 17:40 |
Forum > Harry Potter > HP-mys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen