Harry Potter dröm xD
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Haha,drömde att jag var harry och skulle slåss mot voldemort,jag kom bara ihåg två besvärjelser i drömmen..fast det var ändå inte speciellt svårt,eftersom att voldemort bara stog stilla och var lite almänt läskig
Ehm,ja..xD Nässy 12 feb, 2011 10:22 |
|
Piggelin
Elev |
Min bror har berättat att han drömde att han var Harry och sen skulle han, Ron och Hagrid
12 feb, 2011 10:59 |
|
evut
Elev |
Jag har drömt samma hp dröm två gånger! :o
Första gången kollade jag på när harry & voldemort duellerade, eller, ibland gömde sig harry osv osv. andra gången var jag harry, men det hände samma sak som första gången bara att det var jag som gjorde det, dock vaknade jag innan drömmen var slut den andra gången men jag vet ju vad som skulle hända ändå. ;p
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
12 feb, 2011 11:36 |
|
Piggelin
Elev |
En dröm som jag hade var att jag var Ron och sen var jag på studiebesök med min klass i Azaban
Sen blev jag kidnappad av en dementor och sen minns jag inget mer 12 feb, 2011 11:48 |
|
jan
Elev |
Jag derömde att jag va en uggla
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 feb, 2011 11:50 |
|
Erk10
Elev |
12 feb, 2011 11:54 |
|
jan
Elev |
12 feb, 2011 11:58 |
|
leumas vän
Elev |
12 feb, 2011 11:59 |
|
hifi
Elev |
12 feb, 2011 12:08 |
|
Samsara
Elev |
Jag drömde jättemycket Harry Potter drömmar då jag var yngre. Har dock inte hänt på lääänge~ men det vore trevligt att återuppleva det!
12 feb, 2011 12:28 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
Du får inte svara på den här tråden.





sprang omkrinf med spökbrillor och försökte fånga narglar
Mugglarportalen