Rowling = En häxa?
Forum > Harry Potter > Rowling = En häxa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
Ja, jag satt och funderade över en kul grej på bussen efter att jag varit i skolan. Ja, om nu magivärlden fanns och allt sånt där, vi säger att den finns, då skulle kanske Rowling vara en häxa, och skriva böckerna om vad som hänt på RIKTIGT. Nu tror jag inte detta hända på riktigt, men jag tyckte det var en kul tanke!
______________________________________________________ Är du en dödsätare, som och TEBAKS IGEN 17 sep, 2012 15:47 |
|
MystiqueRed
Elev |
Ja, det var en liten rolig idé - we would never know, now - would we?
17 sep, 2012 15:50 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag har också tänkt att JK är en häxa!
Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den... qqqaqqNah 17 sep, 2012 16:04 |
|
Queen Boo
Elev |
ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna
vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... jag är jättecoolig älska mig plz 17 sep, 2012 16:06 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
jag har haft den tanken, skulle vara coolt...
17 sep, 2012 16:10 |
|
lusianna
Elev |
jag har okso haft den tanken
Lusianna 17 sep, 2012 16:21 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av rosea: Ja, jag satt och funderade över en kul grej på bussen efter att jag varit i skolan. Ja, om nu magivärlden fanns och allt sånt där, vi säger att den finns, då skulle kanske Rowling vara en häxa, och skriva böckerna om vad som hänt på RIKTIGT. Nu tror jag inte detta hända på riktigt, men jag tyckte det var en kul tanke! Vilken awsome tanke ______________________________________________________ Är du en dödsätare, som och 18 sep, 2012 08:19 |
|
RoseElm30771
Elev |
Ja tänk om !
18 sep, 2012 08:21 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Queen Boo: ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an... ja det är vi kanske ( he he ) 18 sep, 2012 14:07 |
|
ella potter
Elev |
18 sep, 2012 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

och 
Mugglarportalen