Exit Wounds - Dramione [SV]
Forum > Fanfiction > Exit Wounds - Dramione [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skriver ingen ranking eller handling, ger er bara lite ledtrådar:
Det handlar om misstankar om otrohet, hurtness och halvt lyckliga slut. Happy reading! Kapitel 1-Jag skulle aldrig göra det om jag var du Vi låg där under äppelträdet i parken nära hennes hus, myste i solen och delade på ett paket jordgubbar. Hon ruffsade i mitt hår och jag kysste henne ömt. Mitt namn är Draco Malfoy, jag har världens vackraste flickvän Hermione Granger och det här är min historia, ganska plågsamma historia. Vi låg där tillsammans under trädet, det var sensommar och skolan skulle börja i morgon. Vi umgicks tillsammans kanske för sista gången eftersom våran värld ligger under hot, alla mina kompisar mobbar mig helt för att jag älskar henne. Men hon är för svår att motstå. Hennes läppar är mjuka som små moln och hennes bruna ögon är så varma och vackra, hennes hår är slarvigt flätat och hänger över axeln och hennes lugg hänger i små stripor runt hennes ansikte som ger henne det där naturliga utseendet jag alltid velat se. Jag började kittla henne lite på skämt, hon fnissar svagt och slår löst på skämt och skriker sluta. Hennes skratt är det gulligaste jag vet, det är som små änglars skratt. Jag vänder henne på rygg och lägger hennes huvud på min arm, vi ligger där på picknickfilten och tittar upp på himlen.. eller jag gör det samtidigt som hon pysslar med mitt hår. “Draco, tror du verkligen att detta är den sista stunden vi kan vara tillsammans utan att behöva skämmas över det?” frågar hon och tittar på mig. Jag tittar på henne och nickar på huvudet “Mästaren har sänt mig för att göra något jag inte vill göra, men om jag inte gör det så går det illa för mig.” svarar jag och känner illamåendet som jag alltid får när jag tänker på uppgiften smyga fram. “Vad är det du ska göra, Draco?” säger hon och tittar bekymrat på mig. “Inget, inget alls” “Men säg!” “Nej men, det är inget speciellt” “Jag lovar att inte berätta för Potter eller Weasley” Jag stannade upp och tittade på henne lite mer, hon hade börjat kalla sina vänner för deras efternamn sen hon började vara med mig. Det kändes underligt eftersom jag också kallade de efter deras efternamn. “Draco snälla, jag lovar på allt jag äger att jag inte ska berätta för någon” Jag suckar och sätter mig upp. Hon gör det med. Jag tar min vänstra hand och drar den på hennes kind, det var risken att det här var sista gången jag skulle få känna på hennes kind. “Hermione, jag ska..” Hon tittar på mig lugnande som om hon redan visste. “Du ska?” fortsatte hon. Jag tittar bort mot barnen vid lekparken, jag skulle så gärna vilja ha barn med henne. Efter att vi gått ur skolan. Jag tar ett djupt, nervöst andetag och säger det, så snabbt att hon bara precis hinner snappa upp orden som flyger ur min mun. “Jag ska döda Albus Dumbledore.” MUMS! 16 sep, 2012 20:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 sep, 2012 20:09 |
|
Caty Delacour
Elev |
17 sep, 2012 15:39 |
|
Freja
Elev |
Jag vet vad som kommer hända, jag vet vad som kommer hända, jag vet vad som kommer hända, jag vet vad som kommer hända, jag vet vad som kommer hända, jag vet vad som kommer hända, för det berättade du i skolan idag!!!
Skriv mer snälla Everything is Dramione and nothing hurts. 17 sep, 2012 15:47 |
|
me.
Elev |
*trycker sömnigt på bevakar knappen*
Så bra 18 sep, 2012 04:59 |
|
Ginny00
Elev |
Wonderful my dear Ronjaaaa. ♥
19 sep, 2012 19:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Nytt kapitel kommer.. ska vi säga strax innan 21:00?
MUMS! 19 sep, 2012 20:18 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Nytt kapitel kommer.. ska vi säga strax innan 21:00? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Everything is Dramione and nothing hurts. 19 sep, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Ny läsare!!!
20 sep, 2012 16:36 |
|
Voldy0000
Elev |
Bevakar helt klart!!!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 22 sep, 2012 23:51 |
Forum > Fanfiction > Exit Wounds - Dramione [SV]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen