Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Choklad ...?

Forum > Off Topic > Choklad ...?

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Soz
Elev

Avatar


Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad?

Sherlockian, Whovian etc.

11 feb, 2011 22:11

ikka
Elev

Avatar


What?! Hur kan man inte tycka om choklad? Jag är inte någon direkt chokladälskare själv, men att inte tycka om det alls är bra konstigt. (Nej jag överreagerade precis inte. Alla tycker olika, jag vet.)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

11 feb, 2011 22:23

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock?

Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 feb, 2011 22:59

Josie Malfoy
Elev

Avatar


gillar choklad så länge den har något i sig (typ nötter), annars blir jag bara törstig

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

11 feb, 2011 23:02

Sirius Black
Elev

Avatar


jag älskar choklad

...

11 feb, 2011 23:17

Etora
Elev

Avatar


Jag har perioder, ibland så vill jag inte käka choklad alls och ibland, så älskar jag det..

http://frozentwilight.blogg.se/

12 feb, 2011 00:01

ikka
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock?

Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är


Åh, m&m ♥ You gotta love them! Mörk choklad har jag lite svårt för, men egentligen ingenting emot. Mjölkchoklad är dock best.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

12 feb, 2011 00:16

Etora
Elev

Avatar


Skrivet av ikka:
Skrivet av Kintsugi:
Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock?

Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är


Åh, m&m ♥ You gotta love them! Mörk choklad har jag lite svårt för, men egentligen ingenting emot. Mjölkchoklad är dock best.


Ja, M&M, det är nice!

http://frozentwilight.blogg.se/

12 feb, 2011 00:18

Belle
Elev

Avatar


Jag hatar choklad, kan inte äta. Spyr typ nästan när det luktar choklad. Men sen ibland blir jag skit sugen på det. o_o

I'll be flying on my broomstick...

12 feb, 2011 00:33

ninja
Elev

Avatar


Choklad är ju asgott wtf?

12 feb, 2011 00:36

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Choklad ...?

Du får inte svara på den här tråden.