Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soz
Elev |
Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad?
Sherlockian, Whovian etc. 11 feb, 2011 22:11 |
|
ikka
Elev |
What?! Hur kan man inte tycka om choklad? Jag är inte någon direkt chokladälskare själv, men att inte tycka om det alls är bra konstigt. (Nej jag överreagerade precis inte. Alla tycker olika, jag vet.)
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 feb, 2011 22:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock?
Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 feb, 2011 22:59 |
|
Josie Malfoy
Elev |
gillar choklad så länge den har något i sig (typ nötter), annars blir jag bara törstig
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 23:02 |
|
Sirius Black
Elev |
jag älskar choklad
... 11 feb, 2011 23:17 |
|
Etora
Elev |
Jag har perioder, ibland så vill jag inte käka choklad alls och ibland, så älskar jag det..
http://frozentwilight.blogg.se/ 12 feb, 2011 00:01 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock? Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är Åh, m&m ♥ You gotta love them! Mörk choklad har jag lite svårt för, men egentligen ingenting emot. Mjölkchoklad är dock best. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 feb, 2011 00:16 |
|
Etora
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av Kintsugi: Jag har svårt för mjölkchoklad. Riktigt svårt nu för tiden.. dock är M&M ett undantag. Kanske bara massa socker och färgningsmedel i den karamellen dock? Älskar dock mörk choklad! Mmmmmmm vad gott det är Åh, m&m ♥ You gotta love them! Mörk choklad har jag lite svårt för, men egentligen ingenting emot. Mjölkchoklad är dock best. Ja, M&M, det är nice! http://frozentwilight.blogg.se/ 12 feb, 2011 00:18 |
|
Belle
Elev |
Jag hatar choklad, kan inte äta. Spyr typ nästan när det luktar choklad. Men sen ibland blir jag skit sugen på det. o_o
I'll be flying on my broomstick... 12 feb, 2011 00:33 |
|
ninja
Elev |
Choklad är ju asgott wtf?
12 feb, 2011 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen