En fundering angående fläderstaven
Forum > Harry Potter > En fundering angående fläderstaven
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Hej jag har en sak angående fläderstaven jag har funderat på rätt länge nu och min fråga är: vad är fläderstavens kärna? Någon som vet eller har läst något om det eller om JK Rowling har sagt något om detta
16 sep, 2012 18:31 |
|
MissWentz
Elev |
16 sep, 2012 18:32 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av MissWentz: ok då vet jag det XD flädersorbet! xD 16 sep, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Fläderstavens kärna är okänd, det är nog inte meningen att man ska veta det heller.
Men det lär vara något sjukt, därför hålls det hemligt. 16 sep, 2012 18:39 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: men den måste ju ha en kärna eller?Fläderstavens kärna är okänd, det är nog inte meningen att man ska veta det heller. Men det lär vara något sjukt, därför hålls det hemligt. 16 sep, 2012 18:43 |
|
Solkatten
Elev |
Den har säkert det bara att det inte nämns.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 18:49 |
|
UIFmoa
Elev |
16 sep, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: men den måste ju ha en kärna eller? Fläderstavens kärna är okänd, det är nog inte meningen att man ska veta det heller. Men det lär vara något sjukt, därför hålls det hemligt. Kanske det, men lägg märke till att jag inte skrev att den inte hade en kärna. 16 sep, 2012 20:06 |
|
baramin
Elev |
Säkert någon himla själ i och med att den gjordes av döden. Men nä, ingen aning.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 sep, 2012 20:32 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
16 sep, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen