"voldemort har en liiiten näsa"
Forum > Harry Potter > "voldemort har en liiiten näsa"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Judit min lillasyster (som är två år) brukar kolla på Harry Potter ibland (mest ettan dom andra är lite för läskiga...) och hon fascineras av voldemorts "lilla näsa" så när hon ska prata om Voldemort säger hon alltid: Voldemort är dum mot Harry Potter och han har en liiiiten näsa.. ÄLSKAR när hon säger så♥ Det är ju nästan sant han har ju en liten näsa, en vääääldigt liten bara...
16 sep, 2012 14:37 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hhaha åhh så gulligt. Hans näsa är ju liksom... Avhuggen. O:
Den är som en orms. 16 sep, 2012 15:32 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Jaaa och medans hon säger det så trycker hon alltid in sin näsa så att den ska bli liten♥3 haha
Skrivet av DeathDownAlex: Hhaha åhh så gulligt. Hans näsa är ju liksom... Avhuggen. O: Den är som en orms.
16 sep, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Aw, sött. ;w;
16 sep, 2012 15:35 |
|
LauraTree
Elev |
Gud vad gulligt!
16 sep, 2012 17:17 |
|
viktor
Elev |
Håller med
16 sep, 2012 17:35 |
|
Goizan
Elev |
16 sep, 2012 17:37 |
|
Isse Weasly
Elev |
Ta inte illa upp Voldemort men din näsa är inte så trevlig
"To be, or not to be..." -William Shakespear
16 sep, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Vad sött ♥
16 sep, 2012 19:46 |
|
rosea
Elev |
Förresten, vad har HÄNT med Voldies näsa egentligen?
TEBAKS IGEN 20 sep, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen