Nicki Minaj
Forum > Off Topic > Nicki Minaj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilken är eran favorit låt med henne och vrf?
Hur började ni lyssna på henne, jag allt som rör Nicki Minaj! Själv så tycker jag att Nicki Minaj är den bästa Kvinliga rapparen och sångaren! Jag började lyssna på henne näår jag flyttade till dem inte så fina delarna av staden (Jag bor i gbg) och hon kan man säga "Hjälpte" mig att förstå att bara för att det sker förändringar som inte är så bra så kan det alltid finnas bra saker med dem ändå. Och nu så har jag tre "systrar" som jag vet står bakom mig vad som än händer. Lite info om Nicki: Onika Tanya Maraj, mer känd under artistnamnet Nicki Minaj, född 8 december 1982 i Saint James (en förort till Port of Spain), Trinidad och Tobago, är en trinidadisk-amerikansk rappare och sångerska. Hon växte upp med hennes båda föräldrar men hennes pappa drack och slog hennes mamma och hon började sjunga när hon fick ett stependium till Ett college just för personer som vill bli artister. Hennes debutalbum Pink Friday släpptes i november 2010 under Young Money Entertainment och sålde platina efter endast fem veckor. Hennes andra album Pink Friday: Roman reloded Släppte 2012 och har sålts i över en miljon exemplar. En regel säg inget otrevligt om eller emot någon och om du t.ex hatar Nicki Minaj snälla håll det för dig själv! 16 sep, 2012 11:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 11:15
|
|
LolFeelings
Elev |
16 sep, 2012 11:10 |
|
_SanD_
Elev |
Hon är jättebra!
16 sep, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Är det emot reglerna i den här tråden att kasta ut sig otrevligheter? Ja jag glömde skriva det alla har såklart rätt till sin egen åsikt men inget hatande. 16 sep, 2012 11:13 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker Nicki gör en hel del bra musik! "Starships" var länge en favorit, men efter att den blev uttjatad är väl Pound the Alarm den nya favoriten för mig. Jag hör ju mest de låtar som spelas på radio ...
16 sep, 2012 11:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag tycker hon är världens bästa både rappare och sångare och jag började lyssna på henne mkt när Pink Friday Roman Reloaded kom ut men jag hade lyssnat på henne innan också men då var jag inte ett fan av henne utan bara lyssnade på hennes låtar lite då och då.
Jag kan inte bestämma mig för några favoritlåtar med henne, haha, asså jag älskar alla så himla mycket! Och jag längtar ihjäl mig tills hennes parfym kmr ut, must have! LolFeelings: Det är det väl alltid? Och så är det bara onödigt. ![]()
16 sep, 2012 11:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 11:51
|
|
Tonks-nea1
Elev |
16 sep, 2012 11:15 |
|
Hotissue
Elev |
Åhh, jag älskar Nicki Minaj
Fast en del låtar är sjuuukt catchy så lyssnar då och då
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
16 sep, 2012 11:15 |
|
Ginny00
Elev |
Alltså hennes låtar är helt okej
16 sep, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Jag tycker hon är världens bästa både rappare och sångare och jag började lyssna på henne mkt när Pink Friday kom ut men jag hade lyssnat på henne innan också men då var jag inte ett fan av henne utan bara lyssnade på hennes låtar lite då och då. Jag kan inte bestämma mig för några favoritlåtar med henne, haha, asså jag älskar alla så himla mycket! Och jag längtar ihjäl mig tills hennes parfym kmr ut, must have! LolFeelings: Det är det väl alltid? Och så är det bara onödigt. Vill oxå ha hennes perfym jag har beställt tetster av den men dem kmr inte komma förrn okm en månad 16 sep, 2012 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen