Mitt första Mugglisgame!
Forum > Fanfiction > Mitt första Mugglisgame!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tja, jag sitter här framför datorn och har det jäääätte tråkigt så då tänkte jag att jag skulle vilja göra ett mugglisgame.
Detta är som sagt mitt första så vi får se hur det går Ja det är ju som alla andra mugglisgames. Kom igen och anmäl er! Distrikt 1: FULLT! Incendio Matilda weasley Distrikt 2: FULLT! Goizan DracoMalfoy1 Distrikt 3: FULLT! Oli123 Miran Distrikt 4: FULLT! Lea Lovegood LouLol Distrikt 5: FULLT! Miss_Green LunaLovegood1 Distrikt 6: FULLT! Bombarda saganda Distrikt 7: FULLT! Corriiz Miss Black Distrikt 8: FULLT! Ronald Weasley M.Potter Distrikt 9: FULLT! me. Confringo Distrikt 10: FULLT! 95mas Allebasi_reserv Distrikt 11: FULLT! 1_amanda_1 avifors Distrikt 12: FULLT! luna99 LauraTree Sponsorer: Döda: Happy Mugglisgame and may the odds be ever in you're favor! 15 sep, 2012 11:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-15 kl. 18:19
|
|
Lea Lovegood
Elev |
15 sep, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
okej
15 sep, 2012 11:12 |
|
Goizan
Elev |
15 sep, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Distrikt...2!
15 sep, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
ok, fullt i distrikt 2
15 sep, 2012 11:42 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Distrikt...2! Vi mugglisgames veteraner ska kötta de andra XD [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
15 sep, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Goizan: Skrivet av Borttagen: Distrikt...2! Vi mugglisgames veteraner ska kötta de andra XD Haha,aa! 15 sep, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Goizan: Skrivet av Borttagen: Distrikt...2! Vi mugglisgames veteraner ska kötta de andra XD haha ja precis 15 sep, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Distrikt 12 tack
15 sep, 2012 11:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen