HPx2
Forum > Harry Potter > HPx2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ibland funderar jag lite kring om man kommer att få uppleva en ny version av HP, någon gång under sin livstid. Låt säga att man kanske lever 60-70 år till...
Möjligheten finns ju. Vad tror ni det skulle vara för skillnader? Likheter? Jag tror, och känner mig ganska säker på att HP kommer att bli klassiskt. Skrattar lite när jag tänker på att de kommer att sitta folk och se på HP om 300 år och ha en vag vetskap om de gamla filmerna, och kanske har de inte ens sett dem. Gah. Varför lever man så kort tid.. å ja, jag kanske inte hade varit lika inne på HP om 300 år men i alla fall. 14 sep, 2012 21:39 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag har också tänkt på det
Jag är väldigt säker på att det inom kanske typ tio år att man börjat fila på en nyproduktion sv filmerna Och bara tanen på att den kommer bli en klassiker känns... weird men helt rätt!
14 sep, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
åh det vore totaly awsome
14 sep, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
ELLER...en svensk version. Nej gud vad flummigt.
Har sett på några av filmerna dubbade..bara för att få skratta lite... 14 sep, 2012 22:04 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag vill nog inte att det ska bli så. Det skulle kanske vara häftigt, men det är synd att förstöra en (eller flera) bra filmer med någon konstig nyproduktion. På många stora filmer finns ju det. Typ startrek och pippi långstrump. Det finns säkert de som tycker om de nya filmerna, men om man har sett de gamla så blir man nog bara besviken om någon försöker göra om samma sak och lyckas ta sönder en bra film. Det är i alla fall så jag tycker, men om det kommer någon ny version så är det ju ingen som tvingar mig att se den.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 sep, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Jag vill nog inte att det ska bli så. Det skulle kanske vara häftigt, men det är synd att förstöra en (eller flera) bra filmer med någon konstig nyproduktion. På många stora filmer finns ju det. Typ startrek och pippi långstrump. Det finns säkert de som tycker om de nya filmerna, men om man har sett de gamla så blir man nog bara besviken om någon försöker göra om samma sak och lyckas ta sönder en bra film. Det är i alla fall så jag tycker, men om det kommer någon ny version så är det ju ingen som tvingar mig att se den. Ursäkta men nyproduktion på Pippi? va? 14 sep, 2012 22:11 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius Orion Black: Jag vill nog inte att det ska bli så. Det skulle kanske vara häftigt, men det är synd att förstöra en (eller flera) bra filmer med någon konstig nyproduktion. På många stora filmer finns ju det. Typ startrek och pippi långstrump. Det finns säkert de som tycker om de nya filmerna, men om man har sett de gamla så blir man nog bara besviken om någon försöker göra om samma sak och lyckas ta sönder en bra film. Det är i alla fall så jag tycker, men om det kommer någon ny version så är det ju ingen som tvingar mig att se den. Ursäkta men nyproduktion på Pippi? va? Jag råkade se en sån någon gång. Det var några små ändringar från filmerna och personerna såg helt fel ut. Jag tyckte den var hemsk. I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 sep, 2012 22:13 |
|
Queen Boo
Elev |
ändrar de filmerna så att de blir sämre DÖR jag
jag är jättecoolig älska mig plz 15 sep, 2012 08:11 |
|
Borttagen
|
Nyinspelningar på HP-filmerna vore nice att se
21 sep, 2012 17:57 |
|
Tamburlaine
Elev |
Tycker personligen inte så värst mycket om filmerna, så ser riktigt fram i mot nya versioner
21 sep, 2012 19:00 |
Forum > Harry Potter > HPx2
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen