Fred och george
Forum > Harry Potter > Fred och george
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Hej! jo jag undrar en sak, Är fred och george weasley tvillingar på riktigt eller är det samma person?
14 sep, 2012 20:27 |
|
LunaLove<3
Elev |
14 sep, 2012 20:30 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av LunaLove<3: Skådespelarna? Jo de är tvillingar på riktigt Jaha vad kul 14 sep, 2012 20:30 |
|
Fenixfawkes
Elev |
15 sep, 2012 13:45 |
|
Linus311
Elev |
Dom är tvillingar på riktigt
Tjenare!!! :) 15 sep, 2012 19:31 |
|
Ella/Ron
Elev |
Som LunaLove♥ sa heter dom Oliver och James Phelps. Men visst är dom lika första gången jag såg filmen undrade jag också om det var samma person
qqqaqqNah 15 sep, 2012 19:33 |
|
lisa311
Elev |
Japp
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Japp det är dom ju om man ska spela tvilingar så måste man typ vara tvilingar och james och oliver är ju himla bra på sina roller eller hur!?
15 sep, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Ja, det är dom
15 sep, 2012 21:32 |
|
LauraTree
Elev |
Apropå Fred och George läste jag en sak på Tumblr idag och blev helt...gråtfärdig. Nämligen:
Har du inte läst sjuan, klicka inte på spoilern! Spoiler: Tryck här för att visa! 26 sep, 2012 16:25 |
Forum > Harry Potter > Fred och george
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen