Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

exp=.......

Forum > Mugglarportalen > exp=.......

Användare Inlägg
granger_fan
Elev

Avatar


När jag ser förkortningen exp på duellklubben tänker jag alltid på Expecto Patronum. Jag vet, det låter urfånigt. Någon som också tänker så?

Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!!

13 sep, 2012 08:47

viktor
Elev

Avatar


Nej det gör jag inte

13 sep, 2012 09:57

me.
Elev

Avatar


Haha tänkte på det i början också

13 sep, 2012 13:27

Forum > Mugglarportalen > exp=.......

Du får inte svara på den här tråden.