exp=.......
Forum > Mugglarportalen > exp=.......
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
granger_fan
Elev |
När jag ser förkortningen exp på duellklubben tänker jag alltid på Expecto Patronum. Jag vet, det låter urfånigt. Någon som också tänker så?
Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 13 sep, 2012 08:47 |
|
viktor
Elev |
Nej det gör jag inte
13 sep, 2012 09:57 |
|
me.
Elev |
Haha tänkte på det i början också
13 sep, 2012 13:27 |
Forum > Mugglarportalen > exp=.......
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen