Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läser HP 3 på engelska

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

1 2 3 4
Användare Inlägg
Eln98
Elev

Avatar


Hej potterheads!

Jag läser Fången från azkaban för andra gången nu men denna gång på engelska.
Någon annan som gjort det?
Vilken är bäst , engelska eller svenska verisionen ?

LOL!

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 16:33

MystiqueRed
Elev

Avatar


Engelska är alltid bäst!

12 sep, 2012 16:37

Borttagen

Avatar


Jag har ingen anning, har bara läst den svenska.
Men jag gissar på engelska.

12 sep, 2012 16:38

Borttagen

Avatar


Måste säga svenska!
Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer

12 sep, 2012 16:45

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste säga svenska!
Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer


Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 17:16

Writteninthemoonlight
Elev

Avatar

+1


Jag läste HP på svenska när jag var yngre nu förstår jag ärligt talat inte hur jag kunde göra det (bara min egen åsikt förstås) jag tycker dem är väldigt mycket bättre på engelska, saker och ting är oftast mycket bättre på originalspråk!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lg11idys491qfwufao1_400.gif Tumblr http://naturallybookish.tumblr.com/ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgifsoup.com%2Fimager.php%3Fid%3D1880420%26amp%3Bamp%3Bt%3Do

12 sep, 2012 18:29

viktor
Elev

Avatar


Själv läser jag half blood princ på engelska och den är mycket bättre än den svenska

12 sep, 2012 18:29

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Själv läser jag half blood princ på engelska och den är mycket bättre än den svenska


Okej! Har endast läst den på svenska

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 18:31

viktor
Elev

Avatar


Ok men du tycker jag du ska läsa den engelsks

12 sep, 2012 18:33

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Ok men du tycker jag du ska läsa den engelsks


Det ska jag efter den jag läser nu

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 18:34

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

Du får inte svara på den här tråden.