Franska!
Forum > Harry Potter > Franska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Burningflame
Elev |
Hej!
Vet någon vart man kan köpa Harry Potter böckerna på franska? Jag skulle vilja ha tag på dem (första boken iallafall) så snart så möjligt. Annars åker jag till Frankrike i slutet av oktober, men jag vill gärna ha dem tidigare. Tack på förhand! Score! 11 sep, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Finns dom inte att beställa via nätet?
11 sep, 2012 16:34 |
|
Burningflame
Elev |
Hittade den på adlibris
Score! 11 sep, 2012 16:42 |
|
Pryda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Burningflame: Hej! Vet någon vart man kan köpa Harry Potter böckerna på franska? Jag skulle vilja ha tag på dem (första boken iallafall) så snart så möjligt. Annars åker jag till Frankrike i slutet av oktober, men jag vill gärna ha dem tidigare. Tack på förhand! Ännu en rik medlem på mugglis... Du åker säkert utomlands varje månad och är stenrik, har iphone 4s och får 500 i veckopeng och skulle få 500 kr om du bara frågade dina föräldrar Avundsjuk? Kul att du hitta boken! Fantastiskt att läsa HP på annat språk! “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 11 sep, 2012 17:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-11 kl. 17:06
|
|
me.
Elev |
Bra att du hittaden dem
11 sep, 2012 17:06 |
|
Burningflame
Elev |
Jag har bara pluggat franska i 1 ½ år, jag kan inte flytande, men jag vill försöka. Score! 11 sep, 2012 19:01 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Burningflame: Jag har bara pluggat franska i 1 ½ år, jag kan inte flytande, men jag vill försöka. Har läst spanska så länge men kan knappt ha en konversation xD Coolt att du lär dig så snabbt! Hoppas du har det kul i Frankrike 11 sep, 2012 19:09 |
|
Burningflame
Elev |
Skrivet av me.: Skrivet av Burningflame: Jag har bara pluggat franska i 1 ½ år, jag kan inte flytande, men jag vill försöka. Har läst spanska så länge men kan knappt ha en konversation xD Coolt att du lär dig så snabbt! Hoppas du har det kul i Frankrike Tack! Score! 11 sep, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Kul att du hittade den! Själv lyssnar jag på Harry Potter som tysk ljudbok! : D Det är så himla bra böcker att öva språk med!!
11 sep, 2012 22:00 |
|
Seriously
Elev |
Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 11 sep, 2012 22:55 |
Forum > Harry Potter > Franska!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen