Rollspel - Titt hit! :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Yenna Dream
Elev |
Någon mer än jag som är fett taggad att rolla? :3
Rollar mestadels HP, HG, fantasy och spänning. Men har du någon annan idé vill jag givetvis ta del av den ^^ Keep Calm and trust Snape! 9 sep, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Jag vill rolla! Och jag kan rolla pressis vad som hälst!
9 sep, 2012 18:53 |
|
Yenna Dream
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill rolla! Och jag kan rolla pressis vad som hälst! Tipptopp :3 Mejlar dig! Keep Calm and trust Snape! 9 sep, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Oki
9 sep, 2012 19:01 |
|
RoxDeathley
Elev |
9 sep, 2012 19:09 |
|
Yenna Dream
Elev |
Skrivet av RoxDeathley: Kan jag joina? xD Skrivet av RoxDeathley: Kan jag joina? xD Absolut =D Vill du rolla prs eller genmensamt? Keep Calm and trust Snape! 9 sep, 2012 19:10 |
|
RoxDeathley
Elev |
Gemensamt tror jag.. xD annas blir jag så dålig.. Jag rollar allt, men helst fantasy!
I'm watching you
9 sep, 2012 19:13 |
|
SajberFina
Elev |
Jag vill också rolla
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 10 sep, 2012 14:06 |
|
Yenna Dream
Elev |
Keep Calm and trust Snape! 11 sep, 2012 20:01 |
|
ella potter
Elev |
Jag kan oxå vara med, men jag kanse ska berätta att jag aldrig har rolllat förut och inte vet riktigt hur man gör.....
![]() 12 sep, 2012 15:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen