vilken är era favorit hp person
Forum > Harry Potter > vilken är era favorit hp person
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dobby10
Elev |
vem gillar ni mest på harry potter jag gillar ron fred och geroge
Söker kort 8 sep, 2012 09:01 |
|
Borttagen
|
Jag diggar den där.. Vad heter han nu igen? Harry Potter var det väll? : )
8 sep, 2012 09:03 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag diggar den där.. Vad heter han nu igen? Harry Potter var det väll? : ) Jaaaaa! Det är han med mörkt hår va? Han som har två kompisar? 8 sep, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Jag diggar den där.. Vad heter han nu igen? Harry Potter var det väll? : ) Jaaaaa! Det är han med mörkt hår va? Han som har två kompisar? Va? Vad pratar du om? Fast ja du kanske har rätt.. Fast nej- är han inte rödhårig? 8 sep, 2012 10:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Jag diggar den där.. Vad heter han nu igen? Harry Potter var det väll? : ) Jaaaaa! Det är han med mörkt hår va? Han som har två kompisar? Va? Vad pratar du om? Fast ja du kanske har rätt.. Fast nej- är han inte rödhårig? Ja alltså det kanske är rött, men det är ganska mörkt rött då. Jag vet ju egentligen inte, jag håller inte koll på det där. ^^ Jag gillar den där andra också, den vita. 8 sep, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
fred och george, luna, ron och sirius
8 sep, 2012 10:30 |
|
Afturelding
Elev |
8 sep, 2012 10:38 |
|
MystiqueRed
Elev |
Sirius Black och Remus Lupin
8 sep, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Sirius Black, Snape och Luna Lovegood skulle jag säga
8 sep, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Kolla min forumsignatur
8 sep, 2012 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen