Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

spel

Forum > Mugglarportalen > spel

1 2
Användare Inlägg
septimus heap 2012
Elev

Avatar

+2


kan man inte ha ett trollkarls-shcack spel

7 sep, 2012 21:30

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Ja, det skulle vara roligt. Framförallt om man kunde spela mot varandra.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

7 sep, 2012 21:33

septimus heap 2012
Elev

Avatar


det var det jag menade

7 sep, 2012 21:34

-Patronus-
Elev

Avatar


Bra idé!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

7 sep, 2012 21:39

Borttagen

Avatar


Tvåar det. Trollkarlsschackdueller vore awesome.

8 sep, 2012 00:03

Borttagen

Avatar


Nja håller inte med riktigt tyvärr, men nya spel iallafall skulle uppskattas men inte direkt shack men

8 sep, 2012 10:49

Borttagen

Avatar


Trollkarls schack awsome ide

8 sep, 2012 11:15

GinnyLina
Elev

Avatar


Ja, som duellklubben fast med schack! Med gå upp i level grejer och så. Men om jag fick välja fler spel till mugglarportalen så skulle jag nog inte välja schack först...

That's me...

8 sep, 2012 12:20

SajberFina
Elev

Avatar


Men trollkarlsschack är ju ändå ett spel som spelas mycket i Harry Potter-böckerna, så det tycker jag absolut är en bra idé.

Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig.

8 sep, 2012 14:57

Borttagen

Avatar


Knallkort skulle kanske också vara en idé?

8 sep, 2012 15:55

1 2

Forum > Mugglarportalen > spel

Du får inte svara på den här tråden.