En idé gällande Pottermässan
Forum > Mugglarportalen > En idé gällande Pottermässan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Jag tänkte att man kan ha på sig en namn lapp där det typ står ens Mugglis namn på för annars vet man ju inte Mugglis som är vem
7 sep, 2012 19:49 |
|
-Patronus-
Elev |
Kolla i den här tråden: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21814&page=#p1258636
Där har de bestämt att man ska ha en lapp på sig, som t.ex. "-Patronus- på mugglis" och vissa har berättat hur de kommer att vara klädda och så, så att man kan känna igen dem!
7 sep, 2012 20:03 |
|
viktor
Elev |
Tack
7 sep, 2012 20:08 |
Forum > Mugglarportalen > En idé gällande Pottermässan
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen