Duellklubb - Möta mig?
Forum > Mugglarportalen > Duellklubb - Möta mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej all häxor och trollkarlar!
♥♥ Jag undrar om ni skulle vilja möta mig i Lockmans duellklubb?Skriv då här!Själv har jag väl inte vunnit nån duell men..Det blir ju bara bättre för dig!( Jag: 7 sep, 2012 15:06 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Hej på dig med.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19642&page=41#p1425514 PS. Jag skulle gärna utmana dig, men jag har redan 10 aktiva dueller för tillfället. I would have died! I would have died rather than betray my friends 7 sep, 2012 15:17 |
Forum > Mugglarportalen > Duellklubb - Möta mig?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen