Heja mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Heja mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neville<3Luna
Elev |
Hej,
jag älskar mugglarportalen. Ville bara säga det till rektorn, prefekterna och de som har skapat mugglis. Vet ni varför? Det är den enda medlemswebsidan jag har hittat i hela universum, där man inte behöver VIP för att vara bra. Om ni skaffar att man måste betala för att vara en av de bra, så kommer jag hata mugglis, sorry. Jag älskar verkligen att det inte går att vara VIP. För då när man går in på någons profil, vet man att den är duktig för den har kämpat för det! Det är riktigt smart, för det gör att man inte bara säger: "Åh, men hon har bara skaffat VIP och fått många galleoner, det är därför hon/han är bra..." Nu är det för att man har kämpat och är bra på spel! Tack Mugglis! 7 sep, 2012 14:21 |
Forum > Mugglarportalen > Heja mugglis!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen