Skapa en egen grupp?
Forum > Mugglarportalen > Skapa en egen grupp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irma Pince
Elev |
Hej jag undrar ifall man kan starta en egen klubb med egna valda medlemmar? skulle bli väldig glad för svar
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 6 sep, 2012 19:46 |
|
Seriously
Elev |
Ja, vilken bra idé!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 00:24 |
|
DarkBells
Elev |
Jag vet att man kan det, eller om jag har uppfattat det rätt x)
Cara Riddle (sorry för taggningen) har ju en sådan klubb =) Tror jag i alla fall jag har sett... :s
10 sep, 2012 03:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DarkBells: Japp jag har mitt egna rike på mugglis ^^ Jag vet att man kan det, eller om jag har uppfattat det rätt x) Cara Riddle (sorry för taggningen) har ju en sådan klubb =) Tror jag i alla fall jag har sett... :s lägg det i quidditchplanen ^^ vårat är lite som ett rollspell typ ![]()
10 sep, 2012 05:32 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 sep, 2012 09:48 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Det skulle vara bra om man kunde göra klubbar som på KPwebben ^^ Kunde man göra på hoggy också Dock vet jag inte hur mycket jag gillar det här med klubbar. Är ju kul när man själv är med i en men är man inte med är det lätt att någon/några blir utanför. Plus att alla kommer att börja skapa grupper/klubbar och det kommer bli alldeles för många...
10 sep, 2012 10:32 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Savi: Ja, tänkte inte på det Skrivet av Tonks_xD: Det skulle vara bra om man kunde göra klubbar som på KPwebben ^^ Kunde man göra på hoggy också Dock vet jag inte hur mycket jag gillar det här med klubbar. Är ju kul när man själv är med i en men är man inte med är det lätt att någon/några blir utanför. Plus att alla kommer att börja skapa grupper/klubbar och det kommer bli alldeles för många... ![]()
10 sep, 2012 10:45 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Savi: Ja, tänkte inte på det Skrivet av Tonks_xD: Det skulle vara bra om man kunde göra klubbar som på KPwebben ^^ Kunde man göra på hoggy också Dock vet jag inte hur mycket jag gillar det här med klubbar. Är ju kul när man själv är med i en men är man inte med är det lätt att någon/några blir utanför. Plus att alla kommer att börja skapa grupper/klubbar och det kommer bli alldeles för många... Exactly
10 sep, 2012 10:53 |
|
Shaunee
Elev |
^^ Det kanske går om man bara får skapa en klubb per person...?
Åh, längtar efter KPwebben nu... 10 sep, 2012 14:57 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Shaunee: jag med :'(^^ Det kanske går om man bara får skapa en klubb per person...? Åh, längtar efter KPwebben nu... ![]()
10 sep, 2012 15:13 |
Forum > Mugglarportalen > Skapa en egen grupp?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen