Harry Potter 4
Forum > Harry Potter > Harry Potter 4
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon.
4 sep, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon. VAD KUL! Jag läser fyran 4 sep, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
jag läser 1 på engelska just nu men jag har läst alla på svenska 8 gånger nu
4 sep, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så vart är du i fyran då?Skrivet av Borttagen: Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon. VAD KUL! Jag läser fyran 4 sep, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så vart är du i fyran då? Skrivet av Borttagen: Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon. VAD KUL! Jag läser fyran Jag har inte kommit alls långt, några kapitel kanske... 4 sep, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok.Jag är på kapitlet Beauxbatons och Durmstrang.Eller nåt liknande..Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så vart är du i fyran då? Skrivet av Borttagen: Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon. VAD KUL! Jag läser fyran Jag har inte kommit alls långt, några kapitel kanske... 4 sep, 2012 19:23 |
|
inovember
Elev |
4 sep, 2012 19:34 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja.Jag läser just nu Harry Potter 4 och tycker den är JÄTTEBRA!Vilken HP-bok läser ni om ni läser någon. Läser också fyran *give me five* Fast läser den på engelska och är snart färdig med den Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 4 sep, 2012 19:56 |
|
PureSlytherin
Elev |
Har redan läst alla men funderar på att börja om på ettan igen. Problemet är bara att sidorna i den lossnar när jag bläddrar. ^^ Snart är det bara en pärm med en massa lösa blad i.
4 sep, 2012 20:39 |
|
MystiqueRed
Elev |
Läser ingen, men minns när jag läste fyran när den kom ut ^^ Strax efter jag läst klart den, vände jag tillbaka sidorna och läste om den ^^
4 sep, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen