Mer Godis!
Forum > Mugglarportalen > Mer Godis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NeaLi
Elev |
Bara jag som tycker att det borde vara med godis hos godisbaronen? Lite tråkigt när det bara är Bönor och Chokladgrodor..
vetefan vad jag ska skriva här 2 sep, 2012 18:57 |
|
viktor
Elev |
Själv så tycker jag det räcker
2 sep, 2012 21:03 |
|
Boba
Elev |
Bönor och chokladgrodekort finns det ju olika sorter av, så de kan man ju samla på, men vad skulle man göra med annat godis? Och de nämner ju inte namnen på så många godissorter i Harry Potter-böckerna eller filmerna. Så jag tycker inte det behövs mer godis.
3 sep, 2012 15:52 |
|
blueberrydreams
Elev |
Jag gillar iden med mer godis! De kan ju vara limeted edition sorter och färger på tex tuggumina som blåser bubblor som stannar i flera dagar. Då passar man på att köpa dem medans de finnd och sen går de runt mugglis och man kan samla på alla smaker... ^^
dinisaurie.blogg.se 3 sep, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Egentligen så tycker jag också att det räcker med det som finns, eftersom det ha ju med HP att göra..
3 sep, 2012 17:59 |
|
NeaLi
Elev |
Om det skulle finnas typ en till godissort så skulle det inte kännas så tomt iaf
vetefan vad jag ska skriva här 3 sep, 2012 19:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
Det är nog rätt svårt att fixa (har ingen arning men jag antar det) och det är inte det viktigaste som behövs fixas. Man kan tillexempel inte göra ett nytt spel varje dag, det är inte så lätt..
![]()
3 sep, 2012 19:41 |
|
NeaLi
Elev |
Näe... Det är ju sant
vetefan vad jag ska skriva här 3 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det räcker med godis, och sen är det kanske inte så lätt att ficksa heller
3 sep, 2012 19:42 |
|
Hermione6
Elev |
Jag skulle inte tacka nej till mera godis.
"Du köper kärlek säljer hat" 4 sep, 2012 15:31 |
Forum > Mugglarportalen > Mer Godis!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen