Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Uppsalamugglisar, titta hit!

Forum > Mugglarportalen > Uppsalamugglisar, titta hit!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är det någon från Uppsala som ska gå på Pottermässan pass 1 (lördag förmiddag)? Jag själv bor i Uppsala och det skulle vara väldigt kul att åka tåg med någon dit. Är det någon som kan tänka sig det?

2 sep, 2012 17:37

Forum > Mugglarportalen > Uppsalamugglisar, titta hit!

Du får inte svara på den här tråden.