1988/89 – År att minnas
Forum > Fanfiction > 1988/89 – År att minnas
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Titel: 1988/89 – År att minnas
Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Författare: PotterHunger och Victoire Weasly Antal kapitel hittills: 4 + prolog (ska bli 2 Färdigskriven: Nej, men planeringen är klar. Rating: PG, bara för säkerhets skull. Prolog: Ni känner alla till vad som hände när trion gick på skolan, och hur det var på marodörernas tid. Ni vet säkert till och med något enstaka om nästa generation. Men det här är en berättelsen om tiden som vi inte vet så mycket om, tiden då ett berömt rockband tog över. Året då Nymphadora Tonks och de tre äldsta Weasley-bröderna gick på skolan. Ett år fyllt med drama, kärlek och vänskap, såsom det alltid har varit på Hogwarts. Skillnaden är att det här är en oberättad historia som knyter ihop det vi känner till sen innan.... Innehållsförteckning: Kapitel 1 - Nymphadora Tonks Kapitel 2 - Nymphadora Tonks Kapitel 3 - Nymphadora Tonks Kapitel 4 - Nymphadora Tonks Kapitel 4-2 - Charlie Weasley Någon som tycker att det låter intressant? ~MY TUMBLR~ 2 sep, 2012 15:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-10 kl. 11:36
|
|
LauraTree
Elev |
Det låter jätteintressant! Så det var det här som var "projektet"!
Bevakar helt klart 2 sep, 2012 15:54 |
|
-Patronus-
Elev |
2 sep, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Intressant!
*Bevakar* 2 sep, 2012 15:56 |
|
amanda1104
Elev |
*Bevakar*
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 15:57 |
|
MissFniss
Elev |
2 sep, 2012 16:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Hahaha goooosh vilken respons vi fick! O.O ♥
Läs min profil för info... 2 sep, 2012 16:13 |
|
Lida
Elev |
Låther jättebra
*Bevakar* 2 sep, 2012 16:34 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Vad kul att ni tycker att det låter bra
Vi ska försöka att sätta igång så snart som möjligt ~MY TUMBLR~ 2 sep, 2012 17:11 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
2 sep, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen