kul på elevhemstävling
Forum > Mugglarportalen > kul på elevhemstävling
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felixfelicitas
Elev |
Jättekul att gryffindor och slytherin är bra på gång nu också, det är mycket roligare om om alla är ungefär på samma niveau och alla har chans att vinna.
2 sep, 2012 10:55 |
|
Freja
Elev |
Ja det blir spännande
Everything is Dramione and nothing hurts. 2 sep, 2012 13:35 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja, och då blir man mer sporrad att kämpa för att vinna
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 sep, 2012 13:36 |
|
rosea
Elev |
Ja,det är väldigt kul att Gryffarna och Slytharna är på G, men Puffarna är väldigt bra på att nå sina mål, så de ligger också långt fram! varför Rawerna är långt fram (oftast) har jag ingen aning om
TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 15:03 |
Forum > Mugglarportalen > kul på elevhemstävling
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen