Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter-film marathon!

Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej!

Vilka här på mugglis vill vara med i en Harry Potter-film marathon?

Klockan 22.15 på lördagar kommer det att vara, alltså texten och språken ska vara färdiga innan så att man kan trycka på Play klockan 22.15

Så vilka är med?

Harry Potter och de vises sten - 8 september (KLOCKAN 23.00)

Harry Potter och hemligheternas kammare 15 september

Harry Potter och fången från Azkaban - 22 september

Harry Potter och den flammande bägaren - 29 september

Harry Potter och Fenixorden - 6 oktober

Harry Potter och Halvblodsprinsen - 13 oktober

Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1 - 20 oktober

Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 2 - 27 oktober

1 sep, 2012 14:59

Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 18:02
Antal ändringar: 6

ZachariasSmith
Elev

Avatar


Jag är på!

1 sep, 2012 16:04

Borttagen

Avatar


Jag ändrar tiden till 22.15!

1 sep, 2012 23:19

Borttagen

Avatar


Vore kul, så visst

1 sep, 2012 23:21

Lowawa
Elev

Avatar


Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna

1 sep, 2012 23:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vore kul, så visst
Skrivet av Lowawa:
Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna


Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar

1 sep, 2012 23:25

Lowawa
Elev

Avatar


Den tiden kan nog de flesta

1 sep, 2012 23:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vore kul, så visst
Skrivet av Lowawa:
Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna


Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar


Jadå, jag tycker att det var en bra tid

1 sep, 2012 23:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vore kul, så visst
Skrivet av Lowawa:
Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna


Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar


Jadå, jag tycker att det var en bra tid


Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare

1 sep, 2012 23:39

Lowawa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vore kul, så visst
Skrivet av Lowawa:
Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna


Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar


Jadå, jag tycker att det var en bra tid


Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare
Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller

1 sep, 2012 23:41

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!

Du får inte svara på den här tråden.