Harry Potter-film marathon!
Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Vilka här på mugglis vill vara med i en Harry Potter-film marathon? Klockan 22.15 på lördagar kommer det att vara, alltså texten och språken ska vara färdiga innan så att man kan trycka på Play klockan 22.15 Så vilka är med? Harry Potter och de vises sten - 8 september (KLOCKAN 23.00) Harry Potter och hemligheternas kammare 15 september Harry Potter och fången från Azkaban - 22 september Harry Potter och den flammande bägaren - 29 september Harry Potter och Fenixorden - 6 oktober Harry Potter och Halvblodsprinsen - 13 oktober Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1 - 20 oktober Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 2 - 27 oktober 1 sep, 2012 14:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 18:02
|
|
ZachariasSmith
Elev |
Jag är på!
1 sep, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag ändrar tiden till 22.15!
1 sep, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Vore kul, så visst
1 sep, 2012 23:21 |
|
Lowawa
Elev |
Åhh.... skulle vara askul! Lördagar... jag borde kunna
1 sep, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar 1 sep, 2012 23:25 |
|
Lowawa
Elev |
Den tiden kan nog de flesta
1 sep, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid 1 sep, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare 1 sep, 2012 23:39 |
|
Lowawa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare 1 sep, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen