vad äter du helst?
Forum > Harry Potter > vad äter du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
Vad äter du helst?
Chokladgrodor, Bertie Botts Bönor i alla smaker eller Siraps paj? 1 sep, 2012 13:50 |
|
-Patronus-
Elev |
1 sep, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Allt, ssom inte är äckligt!
1 sep, 2012 13:57 |
|
Kristina
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha! Allt, ssom inte är äckligt! 1 sep, 2012 13:58 |
|
DarkBells
Elev |
Väldigt svår fråga! Jag äter helst all mat med HP och göra
Men okej, nu väljer jag... Chokladgroder! Är faktist lite rädd för Bertie Botts bönor...
1 sep, 2012 13:59 |
|
lusianna
Elev |
allt men inte ekliga bennie boots bönor i alla smaker
Lusianna 1 sep, 2012 14:16 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av DarkBells: Väldigt svår fråga! Jag äter helst all mat med HP och göra Men okej, nu väljer jag... Chokladgroder! Är faktist lite rädd för Bertie Botts bönor... Instämmer här Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 1 sep, 2012 14:25 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Chokladgrodor tror jag, för om man äter Bertie Botts bönor i alla smaker vet man ju inte vilken smak man kan få.
1 sep, 2012 14:33 |
|
LovisaPotter
Elev |
Om jag bara skulle välja en blir det nog chokladgrodor, fast skulle gärna smaka Bertie Botts bönor i alla smaker också, men jag väljer ändå chokladgrodor, jag menar, då får man ju med ett kort också…!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 1 sep, 2012 14:40 |
|
Skruttis
Elev |
Chokladgrodor!!!♥.♥
Vad äter du daa? 1 sep, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen