Högre status önskas!
Forum > Mugglarportalen > Högre status önskas!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evil Bellatrix
Elev |
Igår märkte jag att min status inte blev högre även fast jag skriver många inlägg. Om det finns någon som vet vad det beror på så skicka en uggla med ett svar.
Bellatrix 31 aug, 2012 14:13 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Evil Bellatrix: Igår märkte jag att min status inte blev högre även fast jag skriver många inlägg. Om det finns någon som vet vad det beror på så skicka en uggla med ett svar. Om det är så att du skrivit en massa i Quiddichplanen så ökar inte dina inlägg.
31 aug, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Vadå status? Du menar som "Får brevet"?
31 aug, 2012 16:23 |
Forum > Mugglarportalen > Högre status önskas!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen