Jul på Hogwarts
Forum > Harry Potter > Jul på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Haha jag är bara tvungen att dela med mig av den här
7 feb, 2011 17:42 |
|
NEWBORN
Elev |
7 feb, 2011 17:45 |
|
leumas vän
Elev |
7 feb, 2011 18:59 |
|
NEWBORN
Elev |
7 feb, 2011 19:06 |
|
leumas vän
Elev |
Nej,Nej,Nej! Jag suger på att rita, oh att skriva, och att banta, och att erkänna viktiga saker och lite andra grejer
7 feb, 2011 19:30 |
|
soratanaka
Elev |
Hahah, synd bara att människan glömde Lunas rädisörhängen.. eller vad det var. Rödbetor kanske. Vet fan inte skillnaden mellan rädisa och rödbeta.. Tja, jag är bra i HK!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 feb, 2011 19:33 |
|
NEWBORN
Elev |
Jag tror nog inte att du behöver banta
Men bara för att du erkänner lite saker kan jag väl erkänna att jag också är dålig att banta och att göra läxorna xd t.ex jag har jätte svåra ryska glosor tills imorgon och vad gör jag? Jo jag sitter inne på mugglis xD
7 feb, 2011 19:33 |
|
leumas vän
Elev |
7 feb, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
fin bild^^
8 dec, 2011 21:50 |
|
Quidditch
Elev |
8 dec, 2011 21:54 |
Forum > Harry Potter > Jul på Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen