Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Do you love Me? [SV]

Forum > Fanfiction > Do you love Me? [SV]

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej hej! Hade tänkt att göra en till Dramione.

Namn: Do You Love Me?
Språk: Svenska men jag kommer skriva kapitlernas namn på Engelska.
Från: 11år kanske?? Det bror ju på hur mycket man klarar av men jag kommer inte ha sånt i den här FF:en. Kyssar och sådant kanske men inget mer.
Huvudpersonen: Hermione och Draco men jag kommer skriva som olika personer.

Liten tjuvtitt: Jag satte mig på tåget på väg från Hogawarts, jag letade mig till Harry och Ron. Men vart va dom, jag satte mig i en annan Kupé, och plötsligt kom dom med Ginny, Neville och Luna. Vi gick vårt fjärde år på Hogwarts, ja inte Ginny och Luna, fördom gick ju sitt tredje år.
-Hej Hermione! Sa dom i kör.
-----------------------------------

så, tycker ni att jag ska fortsätta??

29 aug, 2012 07:42

Borttagen

Avatar


Absolut! Jättebra mycket bättre än min! ♥

1 sep, 2012 10:06

Lida
Elev

Avatar


Verkar bra.
Bevakar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

1 sep, 2012 10:16

Borttagen

Avatar


Tack! Här kommer första kapitlet!
---------------------------–-–---------------

HERMIONE

-Hej Hermione! Sa dom i kör.
-Hej på er allihopa! Sajag och ställde mig upp för att krama dom. Jag kramade Ron sist eftersom att jag vet att han gillar mig. Men när jag tänkte sätta mig ner så släppte han inte. Det var som att det bara fanns oss två.

RON

När jag kramade Hermione ville jag bara att dom andra skulle gå med dom märkte inget. Ginny som jag vet gillar Harry satt och pratade. Och Luna och Neville pratade. Jag släppte henne och hon gick och satte sig vid fönstret så jag satte mig bredvid.

DRACO

Jag såg när Weasley och Granger kramades, det var jobbigt att se på.
-Hur mår du Draci, det var Pansy som pratade.
-Det är inget, sa jag. Men hon såg sorgen i mina ögon och kramade mig.

1 sep, 2012 10:26

Lida
Elev

Avatar


Jättebra kapitel

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

1 sep, 2012 10:41

Borttagen

Avatar


Tack så mycket! Jag tror nästa kapitel tror jag kommer i kväll eller i morron! ♥

1 sep, 2012 18:32

Borttagen

Avatar


Meer! ♥

2 sep, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


Förlåt att jag inte skrev det tidigare! Jag har vart upptagen hela dagen! Men nu är jag här och skriver kapitel 2!

DRACO

Jag kramade henne tillbaks och sedan satte vi oss ner.
Blaise som satt mitt emot Pansy började prata med henne men jag viste att hon hellre velat prata med mig, men jag satt och tänkte, på Hermione, jag bet att det låter knäppt men efter att hon hade slagit mig i ansiktet förra året hade jag insnsätt hur cool hon var och att det inte hade varit någon skans att vara elak mot henne längre och att...jag var kär i henne...

HERMIONE

När vi hade kommit fram så gick jag och Ginny ut först efter som att Luna ville gå med Neville.
-Jag tror att dom gillar varan Ginny, sa jag och hon nickade instämmande.
-Dom pratar ju hela tiden, sitter med varandras och håller hand, jag tror dom är tillsammans, sa hon och jag tänkte på dom tillsammans.
-Dom passar väldigt bra tycker jag.

När vi gick mot vagnarna så fanns det bara en plats kvar i Harrys och Rons vagn så jag lät Ginny ta den,eftersom det var bredvid Harry så jag gick. mot nästa vagn, den såg tom ut, men när jag gick närmare så såg jag att det redan satt någon i den.
-Finns deg ingen annan vagn? Frågande jag honom.
-Nej tyvärr, svarade han så jag hoppade in. Varför tänkte jag, varför hamnade jag i samma vagn som Draco?

2 sep, 2012 22:01

Lida
Elev

Avatar


3 sep, 2012 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lida:
Åh, bra mer


Asså det är såna här kommentarer so, får mig att fortsätta! Tack det kommer ett nytt kapitel efter nästa läsare!!

4 sep, 2012 22:21

1 2

Forum > Fanfiction > Do you love Me? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.