Vilken är din favorit karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken är din favorit karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nowisa
Elev |
Hej.
Jag undrar vilken din favorit karaktär är i Harry Potter! Mina är Snape,Ron och självklart Dobby!
28 aug, 2012 06:51 |
|
Pryda
Elev |
Förutom Harry, Ron och Hermione som är självklara val så fastnade jag för Dumbledore, Snape och McGonagall.
Draco Malfoy är ingen favorit, men tycker att han är en av de mest intressanta karaktärerna i böckerna. “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 28 aug, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Draco
28 aug, 2012 14:45 |
|
nowisa
Elev |
28 aug, 2012 15:38 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Lavender Brown (duh), Hermione Granger och Remus Lupin
28 aug, 2012 15:38 |
|
nowisa
Elev |
28 aug, 2012 15:39 |
|
Ella/Ron
Elev |
Ron ♥
qqqaqqNah 28 aug, 2012 16:59 |
|
LunaLove<3
Elev |
28 aug, 2012 17:34 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Draco, Hermione, Neville, Fred å George, Seamus oxo, liiite Bellatrix... kommer int på nå mer men de e noo ganska många
Imagination and dreaming is my life 28 aug, 2012 17:49 |
|
nowisa
Elev |
Okej! Många har ganska olika! Skoj,men det verkar som ett par gillar Draco!
Jag älskar varje gång när Dobby kommer ♥ Det känns så härligt att han kommer,jag blir lite förvånad när han kommer, och jag sitter och är riktigt kär! Ni kanske tycker det låter knasigt,men kärlek är kärlek!
28 aug, 2012 18:18 |
Forum > Harry Potter > Vilken är din favorit karaktär?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen