John Williams
Forum > Harry Potter > John Williams
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Någon som vet varför John Williams inte har komponerat musiken till resten av HP-filmerna? Han skrev den bästa musiken. Så är det bara!
Hur som helst så undrar jag om det var hans eget val, eller om han blev sparkad eller något. För om han blev sparkad: Vem var idioten... Någon som vet? =) - just like themarauder 27 aug, 2012 23:43 |
|
Pryda
Elev |
Håller med, helt sjukt vad Hedwig's Theme är vacker.
Blir inte mer HP än så. “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 28 aug, 2012 01:07 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Som svar på "Vem var idioten?": Alfonso Cuaron. Det är alltid Alfonso Cuaron.
Dock tycker jag att Patrick Doyles soundtrack till GoF är ett smärre mästerverk! Filmen förtjänade inte sitt soundtrack. 28 aug, 2012 02:07 |
|
Borttagen
|
Håller med! 28 aug, 2012 12:54 |
Forum > Harry Potter > John Williams
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen