Harry i Quidditchlandslaget?
Forum > Harry Potter > Harry i Quidditchlandslaget?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pryda
Elev |
Hej!
En intressant fråga är om Harry hade kunnat representera England som sökare i Quidditchlandslaget ? Krum beskrivs väl som världens bästa sökare flertalet gånger och jag tror att Harry håller jämna steg med honom under sitt fjärde år. Sedan är frågan hur mycket han tappar i och med att Quidditchen läggs på hyllan i under hans 7 år på skolan. Om ni tror att han hade platsat, vad är det som gör att han väljer att tacka nej? Kan det vara ett sätt att hålla sig ifrån kändisskapet som han har fått nog av? “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 27 aug, 2012 17:56 |
Forum > Harry Potter > Harry i Quidditchlandslaget?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen