lite frågor
Forum > Mugglarportalen > lite frågor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Hej, jag undrar hur man skriver saker på anslagstavlan. Det kanse är min mobil det är fel på men det går inte att skriva!
![]() 27 aug, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Det borde gå att skriva, det gäller att hitta nåt utrymme på anslagstavlan
27 aug, 2012 15:22 |
|
Savi
Elev |
Hitta en plats och klicka. Eller bara klicka runt på tavlan tills det kommer upp, så brukar jag göra. Inte för att jag är den som skriver mycket där
Har iof aldrig prövat att gå via mobilen, kan vara något program som inte fungerar där. Har du prövat på datorn??
27 aug, 2012 17:54 |
|
ella potter
Elev |
27 aug, 2012 20:11 |
Forum > Mugglarportalen > lite frågor
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen