Chatt vid duell
Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Kanske inte är så jätteviktigt eller så, men skulle själv tycka det vore lite kul att ha en chatt under duellen. Alltså typ under rutan där man kunde prata med den man duellerar med. Typ skrika BURN när man tänder eld på den. Haha, nej men bara ha någon form av konvo liksom.
Har ingen aning om detta är möjligt, men fick bara den lilla iden.
26 aug, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Haha mkt bra idé ändå
27 aug, 2012 15:16 |
|
Miss_malyn
Elev |
Det var en bra idé!
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, "After all this time"? And I will say, "Always." 27 aug, 2012 18:35 |
|
Julle
Elev |
27 aug, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Bra idè
27 aug, 2012 18:45 |
|
Olga
Elev |
Bra idé!
1 jan, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 19:52 |
|
Alfrida
Elev |
Det vore faktiskt väldigt kul! Då kan man passa på att lära känna de man kör mot lite bättre på samma gång
hogwartsforever!!t 1 jan, 2013 19:53 |
|
hermione gragner
Elev |
jaa det skulle vara kul
1 jan, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
det var en bra idé skulle vara kul
1 jan, 2013 22:24 |
Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen