När kommer HP7D2 ut?
Forum > Harry Potter > När kommer HP7D2 ut?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
6 feb, 2011 18:17 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 19:04 |
|
Maharajah
Elev |
Vad jag har hört så skulle den först komma i Maj, men sedan har det tydligen spikats datum i Juli?
Har för mig att det var runt 15 Juli, men det känns ju väldigt osäkert så det kan lika gärna bli ändrat igen 6 feb, 2011 20:28 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 20:30 |
|
Maharajah
Elev |
Jo 15 Juli stod det på någon hemsida. Det är jag säker på nu, nu när jaf har fått tänka efter.
Så får vi väl se om det blir då men det känns det ju som om det borde bli.. 6 feb, 2011 22:26 |
|
Piggy
Elev |
6 feb, 2011 23:04 |
|
Samsara
Elev |
Skräckblandat förtjusning är vad jag har inför den~
6 feb, 2011 23:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
15 July i Sverige har jag hittat på alla sidor hittills, började checka runt för några veckor sedan på allvar.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 feb, 2011 23:12 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
15 Juli.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 6 feb, 2011 23:41 |
|
OliviaGranger
Elev |
Juli.
♥ Hagrid♥ 7 feb, 2011 08:38 |
Forum > Harry Potter > När kommer HP7D2 ut?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen