Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Pass?

Forum > Harry Potter > Pass?

Användare Inlägg
Kristina
Elev

Avatar

+1


Om ni ska gå på Harry potter mässan (som jag ska) Vilket pass kommer ni gå på?
Jag kommer gå på 1 på lördag

26 aug, 2012 10:50

LauraTree
Elev

Avatar


Vi har flera trådar i Off Topic som handlar om det här, kolla dem! Kolla särskilt och gå med i DA STHLM om du bor i Stockholm!

26 aug, 2012 10:55

Borttagen

Avatar


Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara

21 sep, 2012 18:03

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara
själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillan

21 sep, 2012 18:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara
själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillan


Det ända som var nice var banden som spelade live

21 sep, 2012 19:04

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Jag gick på pass 2 och mässan var mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara
själv tycker jag det var super awsome vad tyckte du var under förväntan, ErnieMacmillan


Det ända som var nice var banden som spelade live
tyckte du

21 sep, 2012 19:05

UIFmoa
Elev

Avatar


Kan inte gå PÅ NÅGOT!! (

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m85qexuzjk1rs2it4.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1zpt9sB311qbivzbo3_250.jpg

21 sep, 2012 23:06

Forum > Harry Potter > Pass?

Du får inte svara på den här tråden.