Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
Vad dricker du helst?
Honungsöl, Pumpasaft, Varmchoklad? 25 aug, 2012 21:14 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
25 aug, 2012 21:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-25 kl. 22:09
|
|
MystiqueRed
Elev |
Honugsöl!! Men skulle vilja testa pumpsaft!
25 aug, 2012 21:20 |
|
Lisen563
Elev |
honugsöl
25 aug, 2012 21:35 |
|
MysanMuffin
Elev |
honungsöl (alkis som man är) Nejmen absolut honungsöl...
"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 25 aug, 2012 21:46 |
|
Savi
Elev |
Jag som då har prövat... haha, behövde bara skryta lite. Pumpasaft smakar BLÄÄÄÄ! Honungsöl är så jäklaawesome!!! ÅÅÅÅÅH, vill tillbaka till Florida. Det är så gudomligt!!!!!
HONUNGÖÖL! Writteninthemoonlight - Honungsölen är kall
25 aug, 2012 21:51 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Savi inte enligt böckerna "Harry drank deeply. It was the most delicious thing he'd ever tasted and seemed heat every bit off him from the inside." - Harry Potter and the prisoner of Azkaban, kapitel "Marauder's map" sida 149-150 brittisk version...
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
25 aug, 2012 22:07 |
|
Clementin
Elev |
Honungsöl. Jag har aldrig smakat, men det verkar så himla gott! Är det alkohol i det förresten? o_O
25 aug, 2012 22:09 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Honungsöl!
25 aug, 2012 22:12 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Clementin: Honungsöl. Jag har aldrig smakat, men det verkar så himla gott! Är det alkohol i det förresten? o_O Vad jag kommer ihåg så kan eleverna dricka det. Så jag tror inte att det finns alkohol i det. Hoppas det bringade klarhet i frågan. Varm choklad och även te, är gott. Hmmmm...pumpasaft skulle jag testa när det är varmt. Honungsöl låter lite väl sött, men jag vet inte. Kanske! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
25 aug, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen