Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fler formler på duellklubben!! ;)

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

1 2 3
Användare Inlägg
Ida Weasley
Elev

Avatar


Jag är ganska trött på att det bara finns gnistor, flipendo, reducto, diffino, incendio och agumenti. Är det någon mer en jag som tycker att det borde finnas mer formler??? För annars så blir det ju tråkigare när man har fått alla formler.

25 aug, 2012 09:26

Noctum
Elev

Avatar


Jag håller med c:

Men vilken formel tänkte du på då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

25 aug, 2012 10:01

potter_fan
Elev

Avatar

+1


AVADA KEDAVRA!!!

Nej, skoja bara! Men man kanske kan ha t.ex. lamslå?

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

25 aug, 2012 11:04

Ida Weasley
Elev

Avatar


Ja håller med, lamslå eller Expelliarmus eller något sånt!! Kom gärna med förslag!!!

25 aug, 2012 12:55

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?

~MY TUMBLR~

25 aug, 2012 15:03

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

25 aug, 2012 17:01

Ida Weasley
Elev

Avatar


Ja precis det verkar faktiskt kul!!

25 aug, 2012 17:50

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

~MY TUMBLR~

25 aug, 2012 17:57

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

25 aug, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?

25 aug, 2012 18:03

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

Du får inte svara på den här tråden.