The Typical Mugglis
Forum > Mugglarportalen > The Typical Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
(Det går till överstyr med alla dessa The Typical-sidor på facebook men screw that vi är väl typiska vi också?! )
LISTA TYPISKA MUGGLISSAKER! * Man gör ett inlägg på anslagstavlan och någon kommer och "täcker över" det och då kan man inte ens ta bort det för att sätta det någon annanstans! * Man är inne på mugglis i mobilen och ska försöka pricka "Accio senaste inlägget" och trycker på någons namn istället * Man gör ett inlägg i en intressant tråd och får inget svar och sen när man vill återkomma så kan man inte skriva någonting eftersom man själv har gjort det senaste inlägget i tråden * Går in på andras fina profiler och önskar att man själv kommit på att göra dem så * Skriva inlägget tar 2 minuter, att hitta gifen på tumblr man tänkt infoga tar 20 minuter * Jämför unga Mugglisar med sina egna småsyskon och undrar varför inte de är lika intelligenta * Råkar bevaka en låst tråd "we live together, and harry does all the cooking." 23 aug, 2012 10:32 |
|
Hotissue
Elev |
Ska gå tillbaka till forumet - råkar bevaka tråden
(sen förvåningen när man ser att ögat lyser och det är en okänd tråd där ♥♥)
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
23 aug, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Ska vinna duellen mot en med 3 HP kvar - Skadar 2 HP
Får ett silverkort - Viktor Krum 23 aug, 2012 14:19 |
|
LolFeelings
Elev |
true story för mig på allt utom de sista :c
Vill pricka 111 tummar - nästa gång man checkar har man 112
23 aug, 2012 14:56 |
|
Twix
Elev |
Man ska gå till forumet efter att ha varit på sin profil - blockerar sig själv (eller ja, man kan ju inte blockera sig själv, men man kommer åt knappen xd)
23 aug, 2012 15:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Är på mobilen och ska gå in på en vän, råkar ta bort den o.o
Ska scrolla ner och klickar på någons signatur så att den öppnas i ett nytt fönster. Senare "hur kom den här hit?" Typiskt mig iaf, och sen alla på första inlägget =) 23 aug, 2012 15:37 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Är inne på mobilen och ser att brev-ikonen lyser, ska försöka pricka den så att man kan läsa sin uggla men istället kommer man åt "nyckeln" så man råkar komma in på profilinställningar XD
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
23 aug, 2012 15:48 |
|
MissWentz
Elev |
23 aug, 2012 16:13 |
|
LolFeelings
Elev |
23 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Får ett medelande när man sitter helt forever Alone.
Någon har taggat dig i ett inlägg 23 aug, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen