Godisbaronen
Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evil Bellatrix
Elev |
Nu den senaste gången jag köpte bertieboots bönor fick jag två stycken i kolasmak, alltså jag klagar inte men det var inte så blandade smaker som jag hade förväntat mig. Det har även hänt att man fått två chokladgrodekort med två likadana trollkarlar.
Bellatrix 22 aug, 2012 10:17 |
|
Dante
Lärare |
Det är ju slumpbaserat vilka smaker/trollkarlar man får, även om chansen att man får samma är väldigt liten så finns den där. Två stycken med kolasmak lär ju förresten vara rätt smarrigt dock?
22 aug, 2012 10:23 |
Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen